Tisdagen den 13e november 2012

Woop woop! Nu har jag redigerat klart Linneas inledningar
och satt in dom i boken, vilket betyder; att jag är klart med
receptboken! Wooooohooo! Nästan i alla fall ;)

Imorgon kommer Linnea hit så fort hon kan (hon är nämligen
hos sin syster.) och vi ska ta bild på oss i bagerirockarna!
När den bilden sitter i boken är den helt klar och är redo
att skickas in.

En sak skrämmer mig ganska hårt,
och det är att texten till alla recept är stl. 8,
ÅTTA?! Jo, för att allt ska få plats :SS
Jag hoppaaaas verkligen att det blir bra,
för alltså, det måste bli bra! D':

Om en liten stund, någon timme eller så,
ska jag träffa Håkan och vi ska prata om hur det går och så.
Önska mig lycka till, så skriver jag hur det går sedan! (:
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar