Onsdagen den 14e november 2012


Receptboken är nu klar och beställd!
Nu har vi satt in alla bilder, all text och alla mellanslag på rätt ställe!
Tjoho, tjoho! Är jag nöjd då? - ohja! Verkligen! Detta gjorde vi bra!

Idag kom Linnea hem till mig under tiden som jag plattade mitt hår,
haha, sånt måste göras när man ska fastna på bild för alltid och alltid.
Vi fixade till sminket ihop och bytte sedan om till våra bagerirockar.
Sedan åt vi lite lunch, pommes och fläskkotletter. Mums. 
Efter maten gjorde vi chokladbollar som vi skulle ha i bilden,
(som ni ser!). Efter det gick vi upp på mitt rum och tog bilderna till
kalasboken! Tror vi tog 40 bilder eller något där 5 bilder blev bra och
vi använde oss utav 2. Haha! Sen valde vi då ut några bilder tillsammans,
och ändrade lite i ljuset. Sen satte vi in dom i boken. 

Angående att jag var orolig att texten var i stl 8,
så har jag nu ändrat i boken så att texten är stl 10. 
Större gick inte att ha, tyvärr. Men stl 10 ska man väll kunna läsa i alla fall?
Hoppas, hoppas! Jag tror att den kommer att bli jätte fin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar