Onsdagen den 14e november 2012

Woops! Kom på att jag aldrig skrev om mitt möte med min handledare! 
Jag letade upp Håkan och han bad mig att komma tillbaka tio över ett.
När jag kom tillbaka visade jag boken och han verkade inte ha så mycket
att säga om den, men jag hoppas att han tyckte att den var fin. Hm.
Jag förklarade vad jag hade gjort och vad Linnea hade gjort.
Det kändes lite som att han blev arg på mig när jag förklarade att Linnea
skrev inledningarna och att jag redigerade i dom för att jag var duktigare
i grammatiken. Och dessutom tror jag att han missförstod varför vi varit
hos mig och inte hos Linnea; Vi har alltså varit hos mig alla gångerna,
dvs 6-7 gånger, för att vi haft alla ingredienser hemma hos mig, när
projektarbetet startade hade vår familj fått hem en valp och därför
behövde någon vara hemma (- och eftersom att jag hade möjligheten,
när mina föräldrar inte hade den, tyckte jag att det var självklart.)
och
även för att Linnea har körkort och tillgång till bil.
Detta var någonting som vi bestämde tillsammans och ingen av oss
har problem med. - Ändock känns det som Håkan blev arg på mig
för att vi endast varit hos mig. Hm.
Dessutom sa Jocke (en annan lärare i LP-HR programmen) att vi skulle
skriva en slutrapport tillsammans. - Ehh, va?! Detta har andra lärare vi
pratat med sagt är förbjudet! Men Jocke sa att vi gör ett grupparbete
och därför skrivs rapporten ihop. Det var ju nice. Woopwoop!

Jaja. Jag och Linnea är himla nöjda med vårt arbete!
Och vi tänker nu ta paus i någon vecka eller två!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar