Måndagen den 5e november 2012

Hejsan svejsan alla vildvuxna blåbär!

Nu har jag suttit hela kvällen med att välja ut och redigera bilder till receptboken,
samt satt ihop hela boken! Har dock inte lagt in recept eller inledningar än,
men recepten kan jag klistra in imorgon och inledningarna skriver vi på onsdag.
Känns galet bra att få allting klart såhär tidigt!
Tyvärr var det några bilder som inte passade så bra in i formatet i boken,
så får kolla vidare lite på det imorgon. Jag tycker att detta är skitkul!

Känns dock som att jag gör det mesta av jobbet, för att jag själv valt att ta
på mig det ansvaret.
Det var ju egentligen meningen att jag skulle skriva
alla inledningar men beslutade senare att vi skriver dom tillsammans för att
jag inte ska göra allt, liksom. Det känns lite svårt att göra detta som ett
grupparbete för att jag tycker att detta är roligt, jag tror att jag vill arbeta
i ett snabbare tempo då jag arbetar på dagar då PA-tid inte är utsatt. Även
om Linnea hade velat jobba då PA-tid inte är utsatt så bor vi långt ifrån
varandra och det är svårt att ses på fritiden. Dessutom känner jag att eftersom
att detta (delvis) är mitt arbete så vill jag göra det bra, liksom. Så som jag
tycker är bra. Där delar inte jag och Linnea alltid samma åsikter och där
kommer det svåra, för jag vill ju inte lämna in någonting som jag inte tycker
är bra. Jag är lite av en perfektionist när det kommer till att lämna in uppgifter.
Antingen så är det jag lämnar in perfekt (i mina ögon), eller så lämnas det inte in alls.
Detta är inget problem än så länge & jag hoppas att det inte heller blir något.
Har på grund av detta lite svårt för grupparbeten och detta är minst sagt en
utmaning. Men jag tycker att jag/vi löser den med stormkliv! Detta är en bra dag.


OCH NU; Här kommer ett litet smakprov på vår receptbok:
Nu är klockan 01.22 och jag måste sova för imorgon ska jag till skolan! ;)
Puss och god natt alla blåbär! Vi hörs nog imorgon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar