Söndagen den 11e november 2012

Här kommer veckans uppdatering:
Anledningen till att det inte kom en uppdatering i onsdags är
för att Linnea var sjuk i onsdags och därför inte kom hem till
mig. Så jag har arbetat lite grann med projektarbetet varje dag
denna veckan. Jag har valt ut bilderna och ändrat de bilder
som ej passade in. Jag har lagt in recepten och redigerat så att
alla recept ser lika dana ut. (- och det är mer arbete än vad
man tror ska du veta! Bara att sätta ihop boken så att det ser
bra ut har tagit flera timmar! Vem kunde tro det?)

Hade tidigare ett problem med inledningarna.
Först var det meningen att jag skulle skriva dom, sen skulle
vi skriva dom ihop då jag redan gjort mest arbete med boken,
men när Linnea sedan blev sjuk på onsdagen bestämde vi att
Linnea skriver inledningarna och att jag skulle redigera och
fixa till dom efteråt. I lördags skrev Linnea inledningarna
och jag har läst igenom dom och ska redigera lite i dom,
men skall fortsätta imorgon och sätta in dom i boken på
tisdag. Och på onsdag ska vi skicka in boken. På onsdag
ska vi även ta bild på oss själva för boken. (: Haha!

Woops! Höll på att glömma! Skall in till skolan tidigare på
tisdag för att jag ska prata med min handledare, Håkan! :)
Chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar