Söndagen den 4e november 2012

- Ger er ett gäng tankar och funderingar över receptboken.

För två dagar sedan fick jag ett erbjudande utav hemsidan fuji (en sida där du kan framkalla bilder etc.) att det var 50% rabatt på fotoböcker till och med den 14 november. När jag fick detta meddelande tänkte jag mest att jaha, det var ju synd, jag behöver ju mer tid. Men efter att ha tänkt på det ytterligare en gång så kom jag fram till att 10 dagar på mig att göra klart boken. Allt är bakat och klart, det är bara ett gäng inledningar som skall skrivas.  Det klarar jag på 10 dagar! .. Eller? Men jo. & då får jag det för halva priset.  Det vore ju underbart!

Därför ska jag påskynda schemat lite och jobba på dagar där det inte är utsatt tid för PA.
Se mitt schema på inlägg: Söndagen den 14e oktober 2012.
Nästa vecka vill jag därför att inledningarna skall vara klara... Eller åtminstone nästan klara.
Hm. Tänkte börja kolla igenom bilder och sånt nu. Så... Vi hörs nästa gång! Puss osv. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar