Måndagen den 12e november 2012


Åh, jag känner mig trött och utsliten.
Kanske är det vintermörkret som gör framkallar detta.
Min sista energi lägger jag på att få klart mitt projektarbete,
så att boken är klar på onsdag. Idag gick jag igenom alla
recept, såg till att allt var rättstavat, la till ett och annat
glömt mellanslag osv. Hoppas verkligen inte att jag har missat
någonting nu. Jag har också ändrat fram och baksidan på boken.

I skolan idag sprang jag på Håkan, vi pratade bara snabbt,
och sa att vi skulle ta resten imorgon. Och så visade jag Linnea
vad jag gjort med vårt arbete, hon hade nämligen inte sätt boken
än. Haha. Men hon gillade den. Gött. Imorgon tänkte jag
göra klart inledningarna. Det blir bra.
Känner dock hur jag hade behövt ta en paus.
Har jobbat jätte hårt med detta nu och det ska bli skönt
när boken äntligen är inskickad.

- Skriver mer om detta imorgon. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar