Onsdagen den 29e augusti 2012

Wohoo! Idag händer det grejer!
Vi hann skriva ner 8 stycken recept och har cirka 5 stycken kvar... Eller mer?! Vi får se hur vi gör med antalet men jag tycker att 4, 5 stycken recept per kalas tema räcker. Vi har tre olika teman. Sedan planerade vi även lite hur vi ska servera dom. Jag tycker att vår idé är ganska klar nu! Saker och ting flyter på och detta känns faktiskt väldigt bra! I veckan ska vi försöka träffa vår handledare för att ställa lite frågor och kanske bolla lite idéer.
Nästa vecka ska vi skriva klart recepten och om tid börja på pappersarbete! Jag ser faktisk fram emot detta! :) Haha, P.S idag gjorde vi också våra loggböcker fina! :)

Edit (11/9-12): Synd dock att jag gjorde min loggbok fin innan jag startade bloggen! o_O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar