Onsdagen den 22a augusti 2012

- Nu sätter vi igång!
Idag träffade vi Ann-Gret och hade en genomgång. Vi, det vill säga jag och Linnea blev tilldelade Håkan som handledare.

När vi skriver loggbok skall vi tänka på:
❤ Vad har jag gjort idag?

❤ Hur gick det? - Vad gick bra/dåligt?
Var det lätt/svårt?
❤ När är nästa gång och vad ska jag göra då?

❤ Blev någonting inte som jag tänkt mig? Varför?

Sedan fortsatte vi gå igenom hur det skall bara och hur vi ska göra.
Det skall vara klart runt den 30/3-2013!Vi vill dock helst vara klara, eller åtminstone nästan klara innan jullovet!
Den 16 september skall projektplanen vara inlämnad! Senare idag skall vi planera och skissa upp hur boken kommer se ut. Under sommaren kom vi fram till att temat på boken skall vara kalas!
Hur det går skriver jag lite senare! Chao! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar