Onsdagen den 3e oktober 2012

Hallå i stugan!
Nu är dagens projektarbetes bak klart! Och bra blev de dessutom!
Fast nu har jag ont i kroppen, efter hårt slit. Suck.
Idag var alltså flickornas kalas, så idag blir det mycket rosa!
Fick handla lite idag med och kommer troligen få handla till nästa vecka med.
Tur att vi kunde få lite marsipan och jordgubbsessens från skolan. ^_^

Här kommer en liten bild bomb med de bästa bilderna från idag!

Här är jag, haha. Jag spritsar ganachen på våra smarriga chokladcupcakes!

Såhär ser de ut när de är färdiga! 

Här är Linneas tuggumirosa vaniljcupcakes (fast de ser ut som jordgubb!).

Här har vi (den svenska) prinsessbakelsen. Dekorerad med en chokladros och ett chokladblad.

Mina kärleksmums blev en succé! Riktigt härliga faktiskt. 

Uppdukningen, härligt va? (: 

En liten talrik med allting. Oh, juste! Vi gjorde maränger med.
Tog ingen enskild bild på dom... Blandade tyvärr i lite för mycket jordgubbsessens
så dom smakar konstigt... Tycker jag i alla fall o_O Får se hur vi gör med dom.

Här är min personliga favorit! Den franska prinsessbakelsen!
Hon är en provsmaksexpert! Min fina, fina tjej. 

Dagen gick bra tycker jag. Vi hade bra flyt.
Nu har vi bara ett kalas kvar. Nämligen ett kalas för vuxna.
Sen funderade vi lite på om vi skulle göra ett kalas med våra favoriter
från allt med. Och då kanske bjuda hem lite folk. Kanske hade varit kul.
Woopwoop, känns bra! Kärlek till er gott folk! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar