Onsdagen den 27e mars 2013


Hejsan hoppsan alla godingar!
Idag träffade jag Linnea för att skriva klart det sista på slutrapporten! :)
Allting gick himla bra och den är nu färdig för att skickas in! :)
Känner mig tyvärr dock lite mer besviken på att vi har mjukt omslag
till boken nu, efter att ha fått se klasskompisen Lovisas receptbok.
Trotts detta är jag ändå himla nöjd med vårt resultat! :)

Det vi har kvar nu att göra innan det sätts betyg är:
[ ] Baka - Fantastisk vitchoklad cheesecake och Cupcakes för prinsessor
inför presentationen som kommer att äga rum på Ragnars i hus 6 på
Falkenbergs gymnasieskola, tisdagen den 23e april 2013.

[ ] Genomföra presentationen! :)

Woops! Kom på att vi hade ett möte med vår handledare Håkan tisdagen den 12e mars 2013.
Vi avstämde och sa att allting gick bra och enligt planerna. Toppen, toppen. Han frågade
också hur vi hade tänk oss att ha vår presentation, vi svarade att vi kommer att duka upp de
lite enligt temat: med kalas. - och att vi skulle servera våra cupcakes och cheesecake från boken.
Jag kommer även att ha min blogg uppe på min dator, medans Linnea visar ett bildspel på sin. 


Jag tror att det kommer att bli en bra avslutning på vårt arbete.
Jag känner mig redo. Förberedd. Toppen.
Puss på er godingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar