Onsdagen den 12e december 2012


Hallå i stugorna!

På vägen till bussen som jag tar för att komma till skolan är en liten skog,
idag när jag gick igenom den skogen så upptäcktype jag att de höll på att
fälla träd och jag var tvungen att stå och vänta tills trädet var fällt.
- Detta gjorde att jag missade bussen. /SUCK.
När jag väl kom till bussen så hade jag och Linnea möte med Håkan,
han fick se vår receptbok. Han verkade sådär impad tycker jag.
Mycket mindre än vad jag hade väntat mig, tyvärr.
Vi diskuterade lite ang. slutrapporten och pratade lite om loggböckerna.
Sen var mötet slut. Och då sa han att vi hade gjort ett bra jobb... Hm.

Efter de satte jag och Linnea oss för att skriva slutrapporten.
Vi kom inte jättelångt. Det tar nog ett par veckor att få klart den.
Dessutom tror jag att vi får prata lite med Josefine om att skriva den.
Det gick bra att skriva annars. Jag skriver och Linnea pratar, typ. Haha! :)
Hade nog dock varit lättare att skriva själv ändå. Menmen, vi fixar detta.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar